Succesul în marketing online nu se datorează întâmplării, ci este rezultatul unui efort atent de execuție și planificare strategica.

ONLINE







STRATEGIE DE MARKETING
STRATEGIE DE MARKETING
STRATEGIE DE MARKETING
Prin intermediul unei comunicări deschise, primul pas este de a afla obiectivele tale și ceea ce dorești să obții: renume pentru brand, poziționare pe piață, atragerea de clienți pe website-ul tău. Ulterior, vom analiza cu atenție specificul afacerii tale, concurenții direcți, vom căuta factorii care te diferențiază de ceilalți jucători de pe piață, vom identifica publicul tinta și vom trasa direcțiile generale de acțiune.
Această abordare ne permite să evidențiem atât aspectele pozitive cât și cele negative într-o perspectivă completă, pe baza căreia putem să îți prezentăm o schiță generală a direcțiilor de acțiune, sau chiar să generăm un ghid esențial pentru strategia de comunicare și de marketing, atât pentru mediul online cât și pentru cel offline, influențat sau neconvențional.