Succesul în marketing online nu se datorează întâmplării, ci este rezultatul unui efort atent de execuție și planificare strategica.

STRATEGIE DE MARKETING

In baza datelor colectate si a analizei preliminare efectuate in cadrul procesului de consultanta, echipa noastra de specialisti din domeniul creativ – marketing, SEO, design grafic, foto-video, social media, comunicare - conlucreaza pentru gasirea celei mai potrivite strategii online pentru afacerea sau brandul tau, in deplina concordanta cu strategia de business. Strategia online este un organism viu care, desi se bazeaza pe date cunoscute, fixe, ca obiectivul campaniei, pozitionarea pe canale sau durata expunerii, trebuie sa ia in considerare realitatea din piata si modul de reactie al potentialilor. In acest context, campaniile pe care le coordonam sunt re-adaptate prompt si reconfigurate pentru atingerea cu succes a scopului.

STRATEGIE DE MARKETING

In baza datelor colectate si a analizei preliminare efectuate in cadrul procesului de consultanta, echipa noastra de specialisti din domeniul creativ – marketing, SEO, design grafic, foto-video, social media, comunicare - conlucreaza pentru gasirea celei mai potrivite strategii online pentru afacerea sau brandul tau, in deplina concordanta cu strategia de business. Strategia online este un organism viu care, desi se bazeaza pe date cunoscute, fixe, ca obiectivul campaniei, pozitionarea pe canale sau durata expunerii, trebuie sa ia in considerare realitatea din piata si modul de reactie al potentialilor. In acest context, campaniile pe care le coordonam sunt re-adaptate prompt si reconfigurate pentru atingerea cu succes a scopului.

STRATEGIE DE MARKETING

In baza datelor colectate si a analizei preliminare efectuate in cadrul procesului de consultanta, echipa noastra de specialisti din domeniul creativ – marketing, SEO, design grafic, foto-video, social media, comunicare - conlucreaza pentru gasirea celei mai potrivite strategii online pentru afacerea sau brandul tau, in deplina concordanta cu strategia de business. Strategia online este un organism viu care, desi se bazeaza pe date cunoscute, fixe, ca obiectivul campaniei, pozitionarea pe canale sau durata expunerii, trebuie sa ia in considerare realitatea din piata si modul de reactie al potentialilor. In acest context, campaniile pe care le coordonam sunt re-adaptate prompt si reconfigurate pentru atingerea cu succes a scopului.

Prin intermediul unei comunicări deschise, primul pas este de a afla obiectivele tale și ceea ce dorești să obții: renume pentru brand, poziționare pe piață, atragerea de clienți pe website-ul tău. Ulterior, vom analiza cu atenție specificul afacerii tale, concurenții direcți, vom căuta factorii care te diferențiază de ceilalți jucători de pe piață, vom identifica publicul tinta și vom trasa direcțiile generale de acțiune.

Această abordare ne permite să evidențiem atât aspectele pozitive cât și cele negative într-o perspectivă completă, pe baza căreia putem să îți prezentăm o schiță generală a direcțiilor de acțiune, sau chiar să generăm un ghid esențial pentru strategia de comunicare și de marketing, atât pentru mediul online cât și pentru cel offline, influențat sau neconvențional.